Preskoči navigacijo
Caparol
vaš močan
partner
Caparol
vaš močan
partner

Splošni pogoji poslovanja

Caparolove storitve za kupce

  • strokovni nasveti pri izbiri materialov
  • tehnološki predlogi rešitev zaščite ali obnove vašega objekta po najboljši možnosti
  • možnosti naročila vzorcev
  • računalniško mešanje izbranih tonov
  • izdelava barvnih študij

Splošni pogoji prodaje

1.1. Navedeni pogoji prodaje in dobave veljajo na področju Slovenije.

1.2. Caparol d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe tehničnih karakteristik proizvodov, njihovega pakiranja, kot tudi pogojev prodaje in dobave.

1.3. Kupec blago naroča pisno. Odgovornost za napake ob oddaji naročila ustno nosi kupec sam. Če dobava naročenega blaga ne bi bila mogoča iz kakršnega koli razloga, Caparol d.o.o. o tem kupca obvesti.

Tehnične informacije

2.1. Tehnične informacije in podatki so rezultat najnovejših tehničnih dosežkov in so osnova za sestavo tehničnih listov. Na voljo smo vam za vsa vprašanja v zvezi z uporabo in vgradnjo proizvodov. Ne odgovarjamo za škode, ki bi nastale kot posledica nepoznavanja oz. neupoštevanja naših navodil o uporabi izdelkov.

2.2. Tehnične in varnostne liste ter navodila za uporabo posredujemo kupcu na zahtevo oz. so na voljo na spletni strani (www.caparol.si). Uporaba-vgradnja izdelka v nasprotju s tehničnimi navodili ne more biti predmet reklamacije.

2.3. Poraba materiala je navedena v tehničnih listih in sicer na osnovi izkušenj in povprečnih vrednosti. Dejanska poraba je odvisna od podlage, načina in uporabljene tehnike dela, zato za morebitna odstopanja v porabi materialov ne odgovarjamo.

Prodajni cenik

3.1. Vse cene v ceniku so veleprodajne, v EUR in brez DDV-ja ter veljajo za skladišče Caparol d.o.o.. Dobavni rok za standardni program je 2 – 5 delovnih dni od dneva pisnega naročila, dobavni rok za tonirane proizvode pa je 2 – 10 delovnih dni od dneva pisnega naročila.

3.2. Prodajne cene vključujejo nabavno ceno, stroške carine, špediterja, prevoza in embalaže (vreče, vedra, PVC folija, drugo embalažo), ne vključujejo pa stroška euro palet.

3.3. Cene se spreminjajo v skladu s spremembami cen proizvajalca ali ob bistvenih spremembah tržne politike na domačem trgu.

3.4. Euro palete, ki se ne vrnejo takoj, se zaračunavajo 7,90 Eur/kos

3.5. Kupec lahko vrne blago v originalni in tovarniško zaprti embalaži do 90 dni pred iztekom roka uporabe na podlagi predhodnega pisnega dogovora in samo v primeru nepoškodovane embalaže in nepoškodovanega / neuporabljenega blaga. Od vrednosti vrnjenega blaga odbijemo 20% zneska za stroške manipulacije. Za vračilo se je potrebno vnaprej dogovoriti z odgovorno osebo v podjetju Caparol d.o.o. in ob vračilu priložiti račun in dobavnico. Toniranih proizvodov, ki so bili pripravljeni po posebnem naročilu, ni mogoče vračati. Če kupec prekliče naročilo za tonirane izdelke potem, ko je bil že izdan nalog za njihovo izdelavo, se šteje, da je bilo blago izdelano, dobavljeno in prevzeto.

3.6. Pri toniranih proizvodih so možna odstopanja tona barve od tonov naslednje serije izdelave zaradi tehnoloških omejitev proizvodov in proizvodnje. POZOR-do odstopanja barvne nianse lahko pride tudi pri donaročilu izdelkov. Pri donaročilu izdelkov mora kupec poleg barvnega tona proizvoda navesti tudi ostale podatke iz predhodnega naročila (navedena na nalepki).

3.7. Na barvnih kartah so barvni vzorci na papirju (postopek tiskanja), obarvan izdelek (npr. omet, barva,…) pa ima lahko manjše odstopanje od barvnega tona na barvni karti zaradi različne zrnavosti (strukture površine), padca svetlobe, odseva okolja, lastnosti podlage, vpojnosti, vremenskih vplivov in načina obdelave drugačno barvno nianso. Ta odstopanja ne predstavljajo pomanjkljivosti v materialih in niso predmet morebitnih reklamacij. Obnašanje strukture in vpojnost podlage, vremenski vplivi in vplivi okolja, svetlobne razmere ter nihanje surovin lahko spremenijo barvne odtenke. Te spremembe niso predmet reklamacije.

3.8. Zaradi zgoraj naštetih vplivov je potrebno točnost barvnega tona preveriti z izdelavo vzorčne površine in preveriti ustreznost barvnega tona v suhem stanju.

3.9. Izdelava vzorca zaključnega sloja oz. barve se obračuna naročniku in sicer 20,00 Eur za posamezni vzorec. Minimalna količina za vzorce zaključnih ometov je 5 kg in za barve 2 l oz. 2 kg

3.10. Izdelava vzorca zaključnega sloja ali barve na gradbišču s strani tehničnega svetovalca se obračuna v višini 55,00 Eur za posamezni vzorec.

3.11. Pred uporabo proizvod obvezno premešajte in preverite ustreznost barvnega tona izdelka, ki ga boste uporabili. Neupoštevanje tega določila in posledice, ki nastanejo, niso predmet reklamacije.

3.12. Porabe, navedene pri posameznem proizvodu so okvirne in nezavezujoče. Skladno s prakso je za določitev točne porabe potrebno izvesti testno polje.

3.13. Vsi zaključni sloji v vedrih vsebujejo dodatek, ki zmanjšuje možnost razvoja alg in gliv. Pri povečanih pogojih za nastanek (npr. velika vlažnost, izpostavljenost padavinam, bližina vodotokov, gozda, rastlinja, zelenih površin,…) priporočamo povečano količino dodatka-ob naročilu.

3.14. Skladno s smernicami za izdelavo zaključnega fasadnega sloja ne priporočamo temnih zaključnih slojev (HWB pod 25) na fasadnih sistemih s toplotno izolacijo (izjema so fasadni sistemi izdelani v sistemu DARKSIDE). Zrnavost zaključnega sloja na fasadnih sistemih s toplotno izolacijo mora biti vsaj 1,5 mm. V primeru finejših zrnavosti mora biti minimalna debelina zaključnega fasadnega sloja vsaj 1,5 mm, dosežena z večslojnim nanosom.

3.15. Za vse dobave velja avansno plačilo, razen če s pogodbo ali medsebojnim dogovorom ni drugače določeno. Kot datum nastanka plačilne obveznosti se šteje datum odpreme naročenega blaga iz skladišča prodajalca. Kot datum plačila se upošteva dan, ko plačilo prispe na prodajalčev TRR. V primeru zamude plačila se kupcu obračunajo zakonsko določene zamudne obresti. Za plačila pred dobavo blaga kupcu priznamo in obračunamo popust po pogodbi oz. dogovoru.

3.16. Prodano blago ostane last prodajalca do plačila celotne kupnine.

3.17. Cenik velja od datuma, označenega na ceniku, do datuma, ko je izdan in objavljen nov cenik oz. do preklica.

3.18. Cene se spreminjajo v skladu s spremembami cen proizvajalca ali ob bistvenih spremembah tržne politike na domačem trgu.

3.19. Kupec mora upoštevati veljavna pravila o sankcijah in zlasti ne sme prodajati, izvažati ali ponovno izvažati, neposredno ali posredno, v Rusko federacijo ali za uporabo v Ruski federaciji nobenega blaga, dobavljenega na podlagi ali v zvezi s pogodbo, ki spada pod Uredbo Sveta (EU) št. 833/2014.

3.20. Kupec se mora po najboljših močeh truditi, da namen odstavka 3.17. ne bi bil oviran s strani tretjih oseb nadalje v komercialni verigi, vključno z morebitnimi prodajalci.

3.21. Kupec mora vzpostaviti in vzdrževati ustrezen mehanizem nadzora za zaznavanje ravnanja tretjih oseb nadalje v komercialni verigi, vključno z morebitnimi prodajalci, ki bi ovirali namen odstavka 3.19.

3.22. Vsaka kršitev odstavkov 3.19., 3.20. ali 3.21. pomeni hudo kršitev osnovnega elementa te pogodbe in prodajalec bo upravičen do ustreznega pravnega ukrepanja, vključno, vendar ne omejeno na, prekinitev te pogodbe.

3.23. Kupec mora takoj obvestiti prodajalca o vseh težavah pri uporabi odstavkov 3.19., 3.20. ali 3.21., vključno z vsemi relevantnimi dejavnostmi tretjih oseb, ki bi lahko ovirale namen odstavka 3.19. Kupec mora prodajalcu dati na voljo informacije o skladnosti z obveznostmi iz odstavkov 3.19., 3.20. ali 3.21. v roku dveh tednov po preprosti zahtevi za take informacije.

Garancije

4.1. V fasadni sistem Caparol Capatect smejo biti vgrajeni samo izdelki podjetja Caparol, ki so sestavni del posameznih sistemov, registriranih v veljavnem tehničnem soglasju ETA. Vgradnja pomožnih materialov drugih proizvajalcev kot so: izolacijski materiali, armirne mrežice, sidra, profili ipd., je dovoljena samo pod pogojem, da ustrezajo zahtevam posameznega sistema Caparol in so testirani po ustreznih standardih ter potrjeni s strani podjetja Caparol. Predmet izdane garancije so lahko izključno potrjeni izdelki podjetja Caparol.

4.2. Izdelki fasadnih sistemov Caparol Capatect smejo biti vgrajeni v fasadni sistem, samo pod pogojem, da so dobavljeni v originalni, nepoškodovani embalaži in z veljavnim rokom uporabe. Neustrezni, poškodovani izdelki, izdelki s pretečenim rokom uporabe ne morejo biti predmet zahtevka za izdajo garancije in reklamacije.

4.3. Vgradnja posameznih komponent fasadnega sistema in izvedba celotnega sistema Caparol Capatect mora biti izvedena v skladu s tehničnimi smernicami in tehničnimi navodili podjetja Caparol. Pri vgradnji izdelkov je potrebno upoštevati navodila za pripravo izdelkov in vgradnjo, ki se nahajajo na embalaži in v tehničnih listih. Vsa tehnična dokumentacija je na voljo na podjetju Caparol d.o.o., Potok pri Komendi 15, 1218 Komenda.

4.4. Izvedba detajlov na fasadnem sistemu mora biti izvedena v skladu s tehničnimi smernicami in predpisanimi detajli s strani podjetja Caparol.

4.5. Izdelki podjetja Caparol so namenjeni profesionalni uporabi - izvajalcem, ki so predhodno pridobili ustrezna znanja o uporabi in vgradnji izdelkov Caparol Capatect. Neznanje in nepoznavanje tehničnih predpisov in zahtev pri vgradnji izdelkov podjetja Caparol ne more biti predmet reklamacijskega zahtevka.

4.6. Izdelki podjetja Caparol se lahko vgrajujejo samo pod pogoji, ki so predpisani v tehničnih listih za posamezen izdelek (temperatura, vlaga, veter ipd.) Pri sami vgradnji je potrebno obdelovalne površine zaščititi pred direktnim soncem, vetrom in padavinami.

4.7. Izdelki podjetja Caparol se lahko vgrajujejo samo v objekte namenske rabe, ki imajo zagotovljene pogoje normalne uporabe z ustreznimi notranjimi mikroklimatskimi razmerami.

4.8. Investitor je v času življenjske dobe toplotnoizolacijskega sistema, po principu dobrega gospodarja, dolžan redno pregledovati fasadne površine, jih ustrezno vzdrževati in pravočasno sanirati odkrite napake.

4.9. Vzdrževanje toplotnoizolacijskega sistema (fasade) vključuje obnovitveno barvanje celotne fasa- dne površine z ustrezno fasadno barvo v dvoslojnem nanosu in izvedbo po tehničnih smernicah podjetja Caparol, v obdobju ne daljšem od desetih let po izvedbi toplotnoizolacijskega sistema (oziroma krajšem od desetih let, če so zato obstajali vzdrževalni ali drugi razlogi višje sile).

4.10. Opustitev rednega vzdrževanja in pravočasne sanacije odkritih napak ima za posledico prekinitev veljavnosti garancije.

Izdaja garancije

4.11. Garancijski list se izdaja na zahtevo in na ime investitorja, za konkreten objekt in izbran toplotnoizolacijski fasadni sistem. Zahtevek za izdajo garancije investitor poda pisno na naslov podjetja Caparol Slovenija (Caparol d.o.o., Potok pri Komendi 15, 1218 Komenda).

4.12. Garancija na toplotnoizolacijski sistem Caparol Capatect za objekt, ki je predmet garancijske zahteve, se izda šele po ogledu objekta s strani predstavnika podjetja Caparol in zaključku izvedbe toplotnoizolacijskega fasadnega sistema Caparol Capatect ter po posedovanju ustrezne dokumentacije, ki dokazuje nakup sistemskih izdelkov podjetja Caparol (račun, dobavnica).

4.13. Podjetje Caparol lahko zavrne izdajo zahtevane garancije, če investitor nima ustrezne dokumentacije, ki dokazuje nakup sistemskih izdelkov podjetja Caparol (račun, dobavnica), če nima ustrezne dokumentacije glede vremenskih pogojev ob vgradnji (gradbeni dnevnik), ali če presodi, da se objekt nahaja v neposredni bližini škodljivih izpustov ali drugih škodljivih vplivov okolja, oziroma je objekt arhitektonsko neprimeren za izveden toplotnoizolacijski sistem Caparol Capatect.

4.14. V primeru zahteve po izdaji garancije na toplotnoizolacijski sistem Caparol Capatect za obdobje daljše od desetih let je investitor dolžan vzdrževati toplotnoizolacijski sistem z obnovitvenim barvanje celotne fasadne površine, z ustrezno fasadno barvo, v dvoslojnem nanosu in izvedbo po tehničnih smernicah podjetja Caparol v obdobju ne daljšem od desetih let. Pred izvedbo obnovitvenega barvanja fasadnih površin, ki so predmet garancijskega zahtevka, za namen podaljšanja veljavnosti garancijskega obdobja (več kot deset let) je investitor v roku 30 dni pred pričetkom vzdrževalnih del obnovitvenega barvanja, dolžan o nameri seznaniti podjetje Caparol Slovenija (Caparol d.o.o., Potok pri Komendi 15, 1218 Komenda).

4.15. V primeru zahteve po izdaji garancije za obdobje, daljše od desetih let, je investitor dolžan pridobiti potrdilo o ustreznem vzdrževanju vsakih naslednjih deset let, ki ga izda podjetje Caparol Slovenija po ogledu objekta, ki je predmet garancijske zahteve, s strani predstavnika podjetja Caparol in po izvedbi vzdrževalnega barvanja, ter posedovanja ustrezne dokumentacije, ki dokazuje nakup in vgradnjo izdelkov podjetja Caparol (račun, dobavnica).

4.16. Investitor je dolžan pravočasno uveljaviti garancijski zahtevek, in sicer v roku 30 dni od ugotovitve napake, oziroma v roku 3 mesecev od njenega nastanka.

4.17. Investitor z uveljavljanjem garancijskega zahtevka priznava podjetju Caparol pravico do ogleda stanja objekta in izvedbe vseh potrebnih analiz, vključno z odvzemom vzorcev vgrajenega toplotnoizolacijskega sistema. V primeru, da investitor na kakršenkoli način poskuša preprečiti izvedbo analiz in pridobivanje vzorcev fasadnih površin, podjetje Caparol pridobi pravico zavrnitve uveljavitve garancijskega zahtevka s strani investitorja. V primeru utemeljenosti uveljavljanja garancijskega zahtevka podjetje Caparol v lastni režiji in na lastne stroške sanira vse poškodovane površine zaradi izvedenih analiz (v nasprotnem primeru pa stroške sanacije krije investitor sam).

Uveljavljanje garancije na toplotnoizolacijski sistem Caparol Capatect ni možno:

4.18. V primeru škode, ki je posledica uporabe materialov drugih proizvajalcev.

  • Garancija ne pokriva dela sprememb lastnosti in poškodb toplotnoizolacijskega fasadnega sistema Caparol Capatect, ki so posledica vgradnje poškodovanih ali z rokom pretečenih izdelkov ali izdelkov drugih proizvajalcev, razen v primeru, ko ustrezajo zahtevam posameznega sistema Caparol in so testirani po ustreznih standardih in potrjeni s strani podjetja Caparol.

4.19. V primeru mehanske poškodbe ali škode, ki jo je kupec povzročil sam ali tretja oseba.

  • Garancija ne pokriva dela sprememb lastnosti, mehanskih poškodb in škode na toplotnoizolacijskem fasadnem sistemu Caparol Capatect, ki jo je kupec povzročil sam, tretja oseba ali škode, ki nastane kot posledica ruralnega okolja (ptiči, ostale živali) ipd.
  • Garancija ne pokriva dela sprememb lastnosti in poškodb toplotnoizolacijskega fasadnega sistema Caparol Capatect, ki nastanejo kot poškodbe zaradi zunanjih dejavnikov, kot so poškodba hidroizolacije, poškodba odtočnih cevi ipd.
  • Garancija ne pokriva dela zmanjšane funkcionalnosti objekta v času izvedbe in sanacije del zaradi postavitve odrov, uporabe dvigal, prisotnosti delavcev, ki izvajajo dela, hrupa ter ostalih aktivnosti, ki so predmet izvedbe del in organizacijskih postopkov.

4.20. V primeru škode, ki je posledica statičnih problemov, predvsem pri posedanju zgradb, pomanjkljivi podlagi ali linearnih raztezkov.

  • Garancija ne pokriva dela sprememb lastnosti in poškodb toplotnoizolacijskega fasadnega sistema Caparol Capatect, ki nastanejo kot poškodbe, nastale zaradi posedanja objekta ali drugih statičnih nestabilnosti v samem objektu ipd.
  • Garancija ne pokriva dela sprememb lastnosti in poškodb toplotnoizolacijskega fasadnega sistema Caparol Capatect, ki nastanejo kot posledica linearnih toplotnih raztezkov različnih vrst dekorativnih materialov (kamnin) ipd.

​​​​​​​4.21. V primeru škode, ki je posledica nestrokovne izvedbe del in uporabe izdelkov.

  • Garancija ne pokriva dela sprememb lastnosti in poškodb toplotnoizolacijskega fasadnega sistema Caparol Capatect, ki so posledica nepravilne izvedbe detajlov ali nestrokovne vgradnje sistemskih izdelkov ipd.
  • Garancija ne pokriva dela sprememb lastnosti in poškodb toplotnoizolacijskega fasadnega sistema Caparol Capatect, ki so posledica vgradnje sistemskih izdelkov v času neustreznih klimatskih razmer, ki so predpisane s tehničnimi listi za posamezne izdelke (temperatura, vlaga, sonce, dež) ipd.

4.22. Za obstojnost barvnih tonov iz organskih pigmentov, ki so posledica vremenskih in drugih vplivov okolice.

  • Garancija ne pokriva dela pričakovanih sprememb na vgrajenih materialih toplotnoizolacijskega fasadnega sistema Caparol Capatect, ki so posledica staranja in bledenja barvnih odtenkov toplot- noizolacijskega sistema ometov ali fasadnih barv.

4.23. V primeru škode, ki je posledica višje sile (vojna, naravne katastrofe, ipd.), drugih izrednih vremenskih vplivov, onesnaževanja, plesni, alg ipd.

Garancija ne pokriva dela sprememb lastnosti in poškodb toplotnoizolacijskega fasadnega sistema Caparol Capatect, ki nastanejo kot:

  • posledica nepredvidenih okoliščin in naravnih nesreč, kot so potresi, poplave, neurja, požari, eksplozije, ipd.
  • posledica razvoja alg in plesni ipd.
  • posledica zunanjih škodljivih vplivov, kot so škodljivi izpusti iz okolja ipd.
  • posledica ekstremnih mikroklimatskih razmer in vplivov okolja, kot so stalna osenčenost fasadnih površin zaradi bližine objektov, drevja ipd.

4.24. V primeru škode, ki je posledica opustitve bivanja (spremenjeni bivalni pogoji), ali opustitve vzdrževalno-sanacijskih del.

  • Garancija ne pokriva dela sprememb lastnosti in poškodb toplotnoizolacijskega fasadnega sistema Caparol Capatect, ki nastanejo zaradi daljše opustitve bivanja in s tem povezanimi spremenjenimi notranjimi mikroklimatskimi spremembami (ogrevanje, hlajenje, prezračevanje) ipd.
  • Garancija ne pokriva dela sprememb lastnosti in poškodb toplotnoizolacijskega fasadnega sistema Caparol Capatect, ki nastanejo kot posledica opustitve pravočasnih pregledov fasade in opustitve pravočasnih vzdrževalno-sanacijskih del.

Reklamacije

5.1. Kupec s svojim podpisom na dobavnici prevzame blago količinsko in vrednostno ter sprejema splošne pogoje poslovanja. Če blaga ne prevzame kupec sam, je dolžan osebo, ki prevzema blago, ustrezno pooblastiti in o tem obvestiti prodajalca. Kupec ne more zahtevati povračila škode, ki bi nastala zaradi zamude v dobavi blaga – če na zakasnitev dobave prodajalec ni imel direktnega vpliva.

5.2. Reklamacije količine mora kupec sporočiti prodajalcu ob prevzemu blaga (sestaviti reklamacijski zapisnik), kakovostno reklamacijo blaga pa najkasneje v roku 8 dni po prejemu, sicer se šteje blago za sprejeto in poznejše reklamacije vidnih napak niso več mogoče.

5.3. Reklamacija mora biti dokumentirana (dobavnica, račun,…).Caparol ne odgovarja za škode ali drugačne poškodbe, ki nastanejo v času transporta blaga, od trenutka ko je blago naloženo do trenutka razkladanja blaga. V takem primeru je potrebno sestaviti reklamacijski zapisnik, ki ga podpiše tudi voznik oz. prevoznik.

5.4. Reklamacije, katerih osnova so skrite napake, se obravnavajo v roku 90 dni od vgradnje proizvoda. Reklamacija skrite napake mora biti obvezno izdana v pisni obliki in mora vsebovati naslednje elemente:

  • točen naziv izdelka
  • datum prejema in količino prejetega izdelka
  • proizvodno številko, ki je navedena na originalnem pakiranju izdelka
  • datum in način vgradnje oz. nanosa, opis podlage, podroben opis postopka dela in nastale škode

5.5. Vse reklamacije morajo biti dane v pisni obliki. Pisni reklamaciji morajo biti priložena vsa potrebna dokazila o nakupu (račun, dobavnica,…) oz. vgradnji reklamiranih proizvodov s strani strokovno usposobljene osebe (račun izvajalca del). Ustnih reklamacij ne bomo upoštevali.

5.6. Če se reklamira kvaliteta materiala, je kupec dolžan preskrbeti vzorec reklamiranega materiala v količini, ki še omogoča njegovo laboratorijsko analizo. V primeru upravičene reklamacije lahko prodajalec a) zniža ceno ali b) pristane na vračilo blaga, za katerega povrne kupcu nabavno vrednost. V obeh primerih je kupec dolžan plačati svojo obveznost po prejetem računu.

5.7. Caparol ne odgovarja za škode, ki nastanejo kot posledica nepravilno izbranega blaga, nestrokovnega skladiščenja, nestrokovne uporabe zaradi neupoštevanja tehničnih navodil, vgradnje izdelka ob neustreznih vremenskih pogojih (v času uporabe ali sušenja materiala), uporabe izdelkov, ki jim je potekel rok trajanja ali uporabe prodajalčevega izdelka v kombinaciji z izdelki drugih proizvajalcev.

5.8. Prodajalec ne odgovarja za nobeno škodo, ki bi nastala kupcu kot posledica kupčevih zamud pri izpolnjevanju pogodbenih obveznosti, še posebej ne zaradi nepravilnih ali netočnih podatkov ali drugih informacij. Za škode, ki niso nastale neposredno na blagu, prodajalec ne odgovarja, zlasti ne za posredno škodo oz. stroške in ali druge premoženjske in nepremoženjske škode kupca.

Izjava o ravnanju z odpadno embalažo

Prodajalec izrecno izjavlja, da je zagotovljeno predpisano ravnanje z odpadno embalažo, katero s svojimi izdelki pošilja na trg RS.